hraŠibenice

1. Založte novou aplikaci Windows Forms Application a pojmenujte ji sibenice 

Do aplikace přidejte odkazy na hlavičkové soubory:
#pragma once
#include <time.h>
#include <stdlib.h> /* obsahuje funkce rand a srand */
#include <string>

2. Nadeklarujte potřebné proměnné

private:
  System::ComponentModel::Container ^components;
  System::Windows::Forms::Button^* radek;
  System::Windows::Forms::Button^* psluvko;
  String^ hadane; //ukazatel na řetězec znaků - hádané slovo
void pismena()
 {	 	
String^ abeceda = gcnew String("ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ");
 	radek = (System::Windows::Forms::Button^*)malloc(26*sizeof(System::Windows::Forms::Button^)); 
	for (int i = 0; i<26; i++) 
	{			 		
radek[i]=(gcnew System::Windows::Forms::Button());
 
radek[i]->Parent = this; 
 
radek[i]->Size = System::Drawing::Size(50,50); 
 
radek[i]->Left = 50 + 60*(i % 10);
 
radek[i]->Top  = 150 + 60 * (i / 10);
 
radek[i]->Text = abeceda->Substring(i,1); 
 
//radek[i]->FlatStyle = 
System::Windows::Forms::FlatStyle::Flat; 
 
radek[i]->BackColor = System::Drawing::Color::Gold; 
 
radek[i]->Click += gcnew System::EventHandler(this, &sibenice::Form1::tlacitko_Click);	
 
//Controls->Add(radek[i]); 	
}	
 
 }